Tuesday, March 20, 2007

Abid ku sayang

Abid semakin hari semakin keletah aksinya. Kalau bersuara konon nak ajak berbual, rasa macam nak terkeluar anak tekak dia. Beriya sungguh dia mengeluarkan suara...hihi. Sungguh aku terhibur dengan keletah dan aksinya. Sekarang ni makin susah nak tidur, dia lebih suka nak bermain. Akulah yang penat melayan, tapi sungguh menghiburkan. Melihat dia tersenyum dan ketawa, segala apa yg berserabut dalam kepala boleh hilang sekejap. Besar nanti macam ada potensi nakal seperti abang dan kakaknya. Kecik2 pun dan meligat ajer..huhu. Takdelah....Abid baik kan, Aqil dan Alia pun baik, semua anak2 ibu baik. Big Hugs....(ini Alia punya favorite words skrg)

21 comments:

happyirfa said...

anak2 penawar hati ibubapa tp tak dapat bygkan bagaimana seorang ibu sanggup cekik anak sendiri.

comei abid

happyirfa said...

anak2 penawar hati ibubapa tp tak dapat bygkan bagaimana seorang ibu sanggup cekik anak sendiri.

comei abid

13may said...

hehhe....big hugs:D

NBK466 said...

Yea ker nak ajak berbual tuh...tah2 nak ajak gi Meadowhall..he.he..he..

Ajzie said...

Yeahhh welcome to photoshop world.. Senang kan Yus kalau guna yg ini.. kan kan..

Abid dan besar lah ..dah nak joint Aqil n Alia bermain tuh yg mulut bising tuh ibu..

misazlissa said...

nanti kalau abid balik mesia leh smbang ngan arissa.
p/s: skang ni arissa dah pandai ngusik bebudak kat klinik masa buat check up.

Mama Sarah said...

nampak cool aje abid dalam gambar :)

yus said...

irfa betul tu. Kenapalah ada ibu kandung yg sanggup cekik anak sendiri, mmg tak faham...

13may anak saya tu ikut cerita teletubbies, kan dlm tu selalu ckp..big hugs...hehe

nbk amboi! kalau kecik2 gitu dah pandai ajak pegi Meadowhall, habislah ...dah besar karang ada ajer yg dia mintak..

ajzie ha'ah senang, tapi yus masih belum dapat explore dengan betul lagi, sbb Alia selalu tak bagi yus duduk depan komputer lama2, dia ajer yg nak guna..huhu. Satu lagi, yus guna kamera biasa ajer, jadi gambar tak cantik mcm azi atau mamasarah..hehe

Abid skrg ni mmg dah pandai nak bermain bersama abang dan kakaknya, ketawa mengekeh kadang tu...

misah waah..arissa dah pandai yer. Nanti boleh borak dgn Abid yer..hehe

mama sarah saya tunjuk macho sikit....(kata Abid) hehe

razlizahazleen said...

kak yus,nak dengar suara abid..rakamlah video..

Honey MJ said...

penghibur hati duka nan lara...comeynyer!

Kak Lady said...

Memang anak2 penghibur hati dan pengubat luka....comelnya dia....

oldtown~Smell the Roses said...

with the BIG HUG and kiss from me to you...mcm lagu barney plak!hihi!skejap jek dah besar.mcm muka abg dia!

opss,nani miss entry lepas. hope u enjoy the moment in Sheffield! dah blk Mesia takdelah menyesal!

Sastri said...

anak2 Yus semuanya comel2 belaka... ligat pun ligat laaa, yg pasti Yus turut terhibur dengan keletah dorang... big hugs to all of them from Auntie Sas... :D

akirasuri said...

sangat comel.
nak anak!!ha ha ha.
big hugs ;)

juwaidah said...

Comelnya Abid! Hehee.. ye la.. bila tengok tangan masuk mulut tu, mcm Nasya pun ada.. :)

Sikenit Comel-AminBakish said...

macam muka abang die... :D

blackpurple said...

Besar nanti macam ada potensi nakal seperti abang dan kakaknya

...ke seperti ayah dan emaknya....? :)

Apa perkataan pertamanya ek...?

Mummy Rizq said...

dah besar abid... comel macam abg & kakak dia jugak...

cikdinz said...

hallo abid,
be a good son haaa....

yus said...

liza susah nak rakam aksi dia tgh bercakap tulah liza. Abid bila nampak kamera dia terus diam, tgk ajer pada kamera tu, mcm kagum....haha, jadi dia tak buat aksi apa pun, tu ug geram tu

honeymj n kak lady yupp...anak2 mmg penghibur hati duka dan lara

nani alia sebenarnya ikut teletubbies...big hugs...hehe

sastri thanks....
hehe ligat mereka ni kadang tak terlayan

akirasuri haha nak anak, nanti dah kahwin merasalah...

yus said...

juwaidah memang kalau tgk dari tepi lagilah nampak sama. Suka yus tgk gambar2 nasya dlm n3 Ju yg lepas2 tu...

aminbakish kami pun rasa dia banyak ikut rupa Aqil, yelah sama2 boy kan...

BP hehe..ibu dan abahnya pun tak kurang nakal masa kecik2 dulu.

Perkataan pertama?? Dia baru 4 bulanlah BP, meniarap pun belum nak bercakap ker, dia cakap ah eh ah eh ajerlah, pas tu melalak..haha.

mummy rizq bebudak kecik2 semua mmg comeyy kan

uncle dinz Don't worry uncle, I will be good..hihi