Monday, January 15, 2007

Anak2 Ku



Ibu: Apa gaduh2 ni??Alia...bagi balik Abid punya tu....


(Hihihi......)

19 comments:

Sikenit Comel-AminBakish said...

kakak Alia ni nakal ye. cubit kang... hehehe :D

kiutnye tiga2 tu... :D

desilza said...

ee... comelnya... mana satu ikut muka abahnya ni? Aqil dah macam mat saleh, ada rosy cheek.. alia ikut rambut ko ke din? heheheh

Kak Lady said...

Kak Lady yang tengok ni pun tumpang seronok dgn telatah anak2 Yus...apa lagik ibunya kan? Semua tu adalah kenangan terindah seorang ibu...

Alex Lacey said...

comelnyaaa...kirim cium kat pipi Abid sekali...

13may said...

hahha...

Ajzie said...

Comeyyy nya..Geram tgkkk

yus said...

aminbakish,
antara 3 .laa ni, mmg Alia ler paling nakal, susah nak di tegur, asyik usik adik dia jer...

azlis,
tak tahulah tu..aqil kalau heater terpasang jer, mulalah pipi dia merah...

kak lady,
diorang ni memang buat saya tersenyum selalu, marah pun ada gak...betullah tu kak lady, mana nak dpt rasa semua tu kalau bukan seorang ibu kan...

yus said...

kak wan,
nanti yus ciumkan utk akak yer...hihi

13may,
ni kejap hehe..pas tu haha...belum kahwin kan?? Kalau dah kahwin n ada anak nanti akan merasa gak ...:D

ajzie,
geram yer auntie ajzie..hihi

Zakiah said...

cheeky betul la kakak alia. Siap curik puting adik lagi. Teringin ker? heheheh

nanti la abid dah besar geng dengan abang buli alia pulak.

seronok la kak yus dah 3 orang anak mesti tak sunyi.

Mama Sarah said...

SANGAT COMEL!!!! GERAMNYA TENGOK KETIGA-TIGANYA.

yus said...

zakiah,
alia mmg selalu curik puting adik dia...nakal anka dara sorang tu.

Memang tak sunyi, rumah ni riuh rendah hari2, baru 3 tu...

mama sarah,
TQ auntie.....hihi

from, Aqil, Alia n Abid

NBK466 said...

He..he..he..last2 den raso si abg yg amik & hisap puting tuh...lepas gian...(tapi tidak dirakamkan)..he.he.he..

blackpurple said...

Tiga-tiga comel belaka, macam emak ayahnya...! he he he

Tapi pipi Aqil tu merah ekk.... macam pakai make up pulak..

yus said...

nbk,
erkk..salah..hihi, last sekali ibu dia ambik kasi yg paing kecik sbb dah melalak sakan..huhu

BP,
emak n ayahnya comel ker??...hihi

Aqil pipi dia mmg akan merah bila heater terpasang lama sikit...

oldtown~Smell the Roses said...

cpt nampak besar abid tu ye! handsome lah tgk muka aqil!heheh...dah besar nanti mesti ramai yg minat!muhahaha!

Leeds Al-Malique said...

comelnyerrrrrr!!!

yus said...

nani,
yus pun rasa Abid cepat besar..td baru timbang, dah 4.94kg...baru 57 hari..

leeds,
tq...

cikdinz said...

nice photo...
boleh diketengahkan lah sepaerti lam majalah kaa, newspaper kaa, heeheeeheeeee..........

yus said...

cikdinz,
erkk...iye ker??haha