Tuesday, August 5, 2008

Funfair...



Gambar lama yang saja aku nak letak di sini.....

Nota kaki: Aku gumbira hari ini...yeeeeeehaaaaa!!!!!lolsmilerazzwink Namun apa yang mengembirakan itu biarlah menjadi rahsia aku dan SRD. Mesti SRD berbulu jer dgn aku...(hihi..takut sangat ekk bang!!). Maka dengan itu gambar2 semasa ke funfair Parit Raja ini menjadi penghiasnya....kerana aku gummbira....biggrinmrgreen

11 comments:

Ajzie said...

Yussssssssss
apa rahsia rahsia....... tak syiokkkkkkkkk laaaaaaaa..hahahahha

~ yus ~ said...

ajzie:hehehehe....:D

NBK466 said...

Tuh ler tuh...tak baik tau nak cakap tapi RAHSIA ler puloksss....

HAPPYIRFA said...

salam kak yus..
saya datang ni.mana air bandung saya?hi hi..sian alia cucuk telinga.anak saya mintak nak pakai subang..tp belum bawak lagi..tgklah nanti

Sastri said...

gembira ek... apapun beritanya, sas tumpang gembira sama... *hugs* :)

ummu_ammarz said...

salam kak yus,
dah lama zana x jenguk blog akak
tau-tau dah berwajah baru.
apa rahsianya tu?
hehehe gumbiranya hati.:)

Mazudi said...

Rahsia pun rahsia la.
saya tumpang gembira jugak.
FunFair parit raja?
Dekat uthm ker?
~mazudi.com~

Bunga Rampai said...

Salam Yus,

Bertambah cantik blog Yus ni, dan ada rahsia juga ;)

Semoga gumbira selalu!

~ yus ~ said...

nbk: erkkk sorrylah nbk, rahsia tetap rahsia..hihi

irfa: kalau nak air bandung, mehlah jemput ke rumah...InsyaAllah ada..

Alia skrg pun sebelah telinga jer bersubang..huhu rasa mcm pelik lak, saya yg excited nai tindikkan dia awal2 kot..

zanna: terima kasih masih sudi kemari, rahsia itu biarlah terus menjadi rahsia...hihi rahsia suami isteri, tak leh heboh2..

~ yus ~ said...

mazudi: ha'ah..betullah tekaan tu..:D

bunga rampai: terima kasih masih sudi kemari, moga BR juga terus gembira selalu...

YuszTieY said...

lama tak tinggal komen kat blog kak yus...moga sihat n ceria yer dgn aper yg dirahsiakan...
bestnya tgk budak22 ni gelak ketawa dapat naik menan kan..hati yg sedih jadi gembira...