Sunday, August 3, 2008

Abid dan telefon....


Sedang aku membelek-belek gambar2 dalam pc ni, jumpa pula gambar Abid bersama telefon ni.
lol Abid memang suka sangat bermain dengan telefon. Telefon rumah aku ni pun dah berbunyi2 sebab dia selalu sangat main. Di tarik ke sana sini, cuba dail, lepas tuh mulalah dia sebut 'Hello' dengan gayanya yang cukup comeyy... Gambar2 di atas di ambil masa kami menginap di sebuah hotel di Melaka sewaktu mengikut SRD berkursus. Memang pantang sungguh nampak telefon. Tak kiralah telefon rumah, ataupun telefon bimbit. mrgreenmrgreen...Abid...Abid...

4 comments:

Kak Lady said...

Salam Yus...agaknya anak2 kalau sebaya ngan abid memang suka main telefon kot...dulu Aeez pun sama jugak...siap buat macam kerja kat opis...hehehhe

~ yus ~ said...

kak lady : salam kak...ha'ah ekk..agaknyalah kot, tapi anak2 saya Abid jer macam tuh kak, yg lain tu takdelah pulak...huhu

Ajzie said...

Comel betul abid tuhhhhhh..azi panggil dia budak handsome...

~ yus ~ said...

ajzie!!! SRD pun suka panggil dia budak hencemmm...hihi