Thursday, August 17, 2006

Selamat Hari Ulangtahun Buat Tok Ayah

Tok Ayah bersama Tok Mak

Selamat Hari Ulangtahun yang ke - 55 Buat Tok Ayah di Tanjung Minyak, Melaka. Semoga Panjang Umur, Di Murahkan Rezeki dan Sentiasa di bawah LindunganNya. Doakan Aqil, Alia, Ibu dan Abah akan cepat pulang supaya tahun depan dapatlah kami menyambut hari lahir Tok Ayah bersama-sama.

Salam Sayang dari kami di Sheffield, UK


Salam rindu dari kami......

15 comments:

oldtown~Smell the Roses said...

Semoga Tok Ayah dipanjangkan umur dan sihat slalu. Sedih Nani baca yg '2 tahun lalu' tu kak. Tak dpt bayangkan kalo kena kat Nani. Harap byk2 bersabar2 dan tabah harungi liku2 hidup terutama di negara org...

kakZ said...

semoga yus sekeluarga dapat balik ke malaysia cepat. amin.

terkelu sayu hati akak baca entry '2 tahun yang lalu'. turut menangisi....

sufiah said...

Erm..dekat2 rupanya birthday abah kita ni ye?Tapi banyak bezanya. Semoga Allah terus merahmati,memberkati dan melindungi ayah akak. Amin

Mazudi said...

Cayala tuk ayah, baca blog jugak.
Anyway, selamat panjang umur untuk semua. yus, cepat cepat la dapat balik.

yus said...

nani dan Kak Z
Terima Kasih..

ana
Ha'ah..dekat2 jer, tapi tahun berbeza. Terima kasih atas doa ana.

en mazudi
hehehe..tok ayah tak baca blog..tapi adik2 saya adalah baca.....keskeskes....Terima kasih...moga dapatlah balik tahun depan....

Izhal said...

tahniah, semoga berkekalan dunia akhirait...

ps-lawa template baru :)

blackpurple said...

Selamat ulang tahun buat Tok Ayah jugak....55 tu muda lagi...Moga diberi keberkatan hidup di dunia dan akhirat....

yus said...

izhal
Terima kasih atas ucapan dan doa itu...

BP
Terima kasih..ha'ah ayah saya muda gak lagi, sebab saya ni anak sulung, kalau cik abang saya anak ke lima dari 9 adik beradik....

Sastri said...

Selamat Ulang Tahun Tok Ayah... Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rejeki...

Kak Lady said...

SELAMAT HARI ULANG TAHUN buat Tok Ayah moga dipanjangkan usia dimurahkan rezeki diberi kesihatan yang baik agar dpt menjalankan amal ibadah dgn lebih sempurna....Amin

Mama Sarah said...

happy birthday tok ayah. Selamat panjang umur, semoga dimurahkan rezeki.

p/s: yus, muda lagi tok ayah rupa nya ya???

yus said...

sastri
tq

kak lady
Aminnn

mama sarah
tq. yelah..anak sulung dia pun baru 30 ni ha....hehe.

Syikin said...

salam.

moga tok ayah panjang umur murah rezeki ya. InsyaAllah dpt tgk semua cucunya yg kat obersea ni nanti :D.

baca entri pasal fil yus tu mmg sebak. al-Fatihah. Fahamlah camner rasanya perasaan suami yus tu. mmg hilang semangat sungguh dibuatnya.jgn lupa ya, tunaikan segala amanah fil yus tu..

ontahsapo said...

errr... no komen...!

uDA said...

selamat ulangtahun utk tok ayah yus tu. semoga dia sihat walafiat selalu.

baru baca entry yus yang bawah tu pasal bapa mertua yus. sedih.. semoga roh allahyarham disisi orang2 beriman. amin..