Wednesday, April 30, 2008

Pantai Rekreasi Punggur....

Jalan-jalan ke pantai reakreasi Punggur hari Sabtu lepas...pantainya tidak secantik atau sebersih seperti yang di harapkan. Namun sempat juga merakamkan beberapa keping gambar semasa di sana...

Puan Yus bersama anak-anaknya...

Cantik pemandangan...

Kalau dapat ku naik sampan itu...

Pemandangan pantai waktu petang...

Penjual ais krim yang menjadi kegilaan anak-anakku...razz

Aksi comel Abid...

3 beradik dengan aksi masing-masing...

Sempat juga merakamkan aksi pasangan pengantin ini dari jauh...

8 comments:

Zakiah said...

salam kak yus

Lama tak datang sini...

kawan saya kawin pun amik gambar kat pantai ni. Mmg kelassss gambar dier

oldtown~Smell the Roses said...

salam akak,
cantikla pantai tuh..rasa tenang je...lama dah tak g pantai...dulu sempat gak amik gmbr kawin kat pantai..huhu...

Oppss..Selamat Ulang Tahun untuk pasangan Kak Yus kita...(pakai baju pengantin then amik gmbr kat pantai..ok gak tuh! :))

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

salam kak yus...comeynyer abidd...jln2 mkn angin pantai erk

ummunu'man said...

salam perkenalan

comellah anak akak

er..
teringin jugak nak abadikan gambar perkahwinan sy dekat pantai tapi terpaksa putih mata sbb kami kawin time cuaca tak menentu. time tu org sibuk banjir sana banjir sini.

gambar ni telah mengembalikan nostalgiaku yang tak pernah tercapai...uhuk uhuk

NBK466 said...

Mancing best nie..he.he.he..

ummyAD said...

salam..

salam perkenalan dari saya.. ruhil.. saya wife bukhari, uthm.. now kat sheffield.. Abg akak kenal kot hubby saya.. tgk pantai tu mcm pernah ku lihat.. ehe.. pernah datang skali bwk anak sulung jalan2.. huhu.. nie yg rindu kat mesia..

hanny said...

salam
lamanya saya tak gi punggur nih..
nanti ambiklah gambar lagi sekitar BP ya.. rindu kat BP la...
saya selalu beli aiskrim kat sini

yija said...

kak yus,comelnya abid..nak ngorat bleh..