Thursday, December 6, 2007

Aksi comel Abid yg baru pandai jalan

video


Satu hari nanti kalau abid tengok video ni, gelak sendiri tak Abid?? Cute jer ibu tgk Abid jalan tu...sampai tergolek pun tak nangis, cuma ibu kena berhenti rakamkan aksi Abid sebab gabra bila tengok Abid dah tergolek tu...razzrazzrazzlollollol


Lagu ini khas untuk anak2 ibu, Aqil, Alia dan Abid....I'll stand by you song by Carrie Underwood

I’ll Stand By You

Oh, Why you look so sad?
Tears are in your eyes
Come on and come to me now
Don’t be ashamed to cry
Let me see you through
Cause I’ve seen the dark side too.
When the night falls on you
You don’t know what to do
Nothing you confess
could make me love you less

I’ll stand by you
I’ll stand by you
Won’t let nobody hurt you
I’ll stand by you

So,
If your mad, get mad
Don’t hold it all inside
Come on and talk to me now
But hey, what you’ve got to hide
I get angry too
But I’m a lot like you
When you’re standing at the crossroads
Don’t know which path to choose
Let me come along
Cause even if your wrong…

I’ll stand by you
I’ll stand by you
Won’t let nobody hurt you
I’ll stand by you
Take me in into your darkest hour
And I’ll never desert you
I’ll stand by you
And when,
When the night falls on you baby
Your feeling all alone
Walking on your own

I’ll stand by you
I’ll stand by you
Won’t let nobody hurt you
I’ll stand by you
Take me in into your darkest hour
And I’ll never desert you
I’ll stand by you
I’ll stand by you
Won’t let nobody hurt you
I’ll stand by you
Won’t let nobody hurt you
I’ll stand by you
I’ll stand by you
Won’t let nobody hurt you
I`ll stand by you


21 comments:

Kaklong Syikin said...

salam,

legalah tak yah susah2 nak dukung Abid lagi nanti :D

hepi besday Alia. Moga cemerlang gemilang n terbilang.

Tahniah utk si abg sebab cemerlang dlm pelajaran. baguslah dia cepat dapat sesuaikan diri kat sekolah ni.

~ yus ~ said...

kaklong syikin kalau bawa dia berjalan masih perlu di dokong lagi kak. kalau tak lambat sgt dia jln..hihi.

Amin, moga makbul doa akak..

NBK466 said...

Simpan elok2 tau clip nie...he..he.he..

p/s : Minat tul den dgn lagu nie (i'll stand-by you) ado dlm CD compilation lagu2 hit 80'an yg den beli masa kat UK dulu..

Ajzie said...

wahhh dah makin banyak langkah yea Abid..Best la ibu dia nanti.. or makin penat ler ibu dia nak kejar Abid nanti..hihihi

zahrah said...

salam...
yus sonoknyer anak dah boleh jalan...tapi jaga2 'boleh kaki' lagi panjanglah langkahnyer.....seronok sangat baca citer2 yus tentang anak2 tu....sweet sangat kan bila anak2 membesar depan mata....semoga yus menjadi ibu yg solehah dan mithali buat suami terutamanya dan anak2 tercinta....mesti best dah balik msia kannn??nak balik jugak......winter....seeeejjuuuuukkkkkkk....waaa...waaaa...nak balik....sweet song!!bye salam.rindu kat awak.....

13may said...

hehhe...mesti bila besar, dia akan tergelak gelak tengok klip nih :D

cikdinz said...

apsal takleh view ni...
rugi lah...

cikdinz said...
This comment has been removed by the author.
happyirfa said...

salam kak yus..
zaman serba canggih.semua benda boleh di rakam sbg tatapan hari akan datang.kita dulu2 nak ambik gambar pun susah..

zino said...

seronok tengok gelagat budak kecik ni..

The Singa said...

hepi belated besday untuk Alia..
Dah dapat 'kaki' dah Abid yer.. lepas ni hari-hari berjoging la Kak Yus mengejar si Abid..

Kak Elle said...

Cute nya dia...yus tak lama lagi you pun bolih lagi langsing mengejar nya...hehe

Happy belated birthday to Alia comei always cute pun ... rambut ikal mayang dah di gunting pendek olih ibuuuuuuuuu

Sastri said...

dah pandai jalan, cuma tak berapa stabil lagi... sama macam Adam, mak sas dok citer dia dah boleh dah sikit2, cuma asyik jatuh, sampai pipi dia pun lebam2... :D

blackpurple @ jowopinter said...

Tahniah!

Dahpun pandai jalan... :D

Mazudi said...

hihi.. kiuut.

Kalaulah mak ngan ayah kita dulu pun ada ambik video cenggini kan.....

mazudi.com

bunga rampai said...

Wow, pantasnya masa berlalu ...

Dah pandai pun berjalan!Alhamdulillah.

I'll Stand By You - satu dedikasi penuh kasih untuk anak-anak :-) Menarik sungguh!

Zakiah said...

hah lepas ni giliran si debab saya pulak yang nak jalan...larat ke bawak badan tu???? tak taulah. Tahniah Abid dah jalan..lepas ni boleh ibu tambah lagi sorang??? hihihih

minnie said...

salam kak yus.. maaf.. lama tak menjenguk.. wah.. seronoknya abid..

Kak yus.. saya pun suka sgt kat lagu tu....

PuteriSatu said...

nak tergelak plak tengok video abid tuh...alhamdulillah dah dapat kaki dia ye....

hepy belated besday tuk alia...ala...auntie puteri suka tengok alia rambut panjang cam dedulu tuh...tapi dah pendek pun stil kiut..buat auntie teringat2 kan alia...comel...semoga alia membesar dengan sihat bijak dan pandai ye sayang...teringin nak jumpa alia...wekekek..

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

wahh...pdai jln erkk...laju gak jlnnyerr...mesti brek x brp mkn lg nih...hehehhe

13may said...

Wishing you a happy and prosperous new year..